3 Oktober

Tjahh!



Oj,oj nu har jag inte skrivit på.. hmm 5 dagar? ^^ Anyway.. Hoppas alla mår bra! ;)



Får sammanfatta veckan lite:

Måndag: På tyskan kollade vi på en film om tyskland och typ krigen runt 1930-1945.. och soldater och sånt.. Fürens list tror jag den hette! Den var bra men a.. Konstigt slut och massa heil hitler och sånt! ''Visa inte medlidande''.... Hemsk.

Tisdag: Orientering på idrotten och jag var totalt ''lost'' i djungeln för när jag pekade och sa: ''Hit ska vi nu!'' så visade det sig att vi skulle åt motsatta hållet! Men vaddå? Jag har ju aldrig satt min fot där förut! PLUS att Emma är orienterare så utan hennes skills+kompass skulle vi/jag säkert vara tvungna att övernatta där! ^^ 

Vid 17-tiden ringde Amanda och sa med en mystisk röst: ''Du vill hänga med mig och träna idag va..?'' Jag:''Va?'' ^^ Så hon o jag drog till friskvårdshuset och tränade aerobic i 1 h.. Det kändes GÖTT men jag var rätt väck och tappade bort mig lite då och då... Haha.. Kul och så glömde jag mina skor där! HAH, klant som jag är.. Åkte hem i gymnastikdojjorna ^^... Kom på det dagen efter! x)

Tisdag 30/9.. Tomtom fyller 17 år! ;) <3 Grattis grattis!!

                                                                                Älsklingen :) <3



Onsdag: Sovmorgon och ingen mediaproduktion pga. ESV så jag slutade 11.40... :D Hade alltså bara matte och engelska idag ^^  Gööött!

Torsdag: Idaaaag fiiiick viii SKÅP! :D Äntligen, kan man nog säga.. MEHN, jag fick ett underskåp. Inte lite illa, jag har ju inget skåp över mig men istället så SITTER folk på mitt skåp hela tiden och DET är jobbigt! -.- Plus att jag tror att någon tönt kallade mig för ''tjock'' också där jag satt och grävde i skåpet hmm... TÖHNT! Och ja, moppen min fick punktering på bakdäcket så imorrn måste jag cykla till skolan! Massa dåliga nyheter ^^

Fredag: Ja, jag cyklade idaaag! *STOLT* Och det gick asabra, cyklade fortare än Tom! :O Hur fan..? ^^ Jag som är så fet och otränad.. Och så tog det bara 15 minuter med! :O Värsta najjs! O, well! :D Vi har haft geografiprov idag med och det gick nog bra hoppas jag. Lämnade in efter typ 20 minuter! ^^ Och ja, dummer, jag hade svarat på alla frågor! ;) Vad händer mer idag? JO! Syrran fyller 16 år grattis grattis! :) <3 Och så ska Tom skolka sista lektionen idag för att han ska klippa sig! ^^ HÖHÖ! Och jag ska få cykla ÄNNU MER. När jag kommer hem ikväll kommer jag ha cyklat mer än 2 mil säkert -.-... Fram o tillbaka, höger vänster, upp för backen och ner igen ^^... Bra träning denna vecka i alla fall, som fan! *MegaSTOLT* :D


Bada-bada-bada bam bam! POWHH! ;D













       FLUM!!! :D




/ XOXO Adine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0