Smärta i käften = värsta som finns!

Hey, ja det är tråkiga jag igen som ska gnälla vidare på mitt liv och levende. Bu-hu.


Idag slet tandläkaren ut en av mina finaste tänder "bara för att" den var i vägen för en annan tand, eller något. GAH! DET GJORDE ONT! Plus att det inte slutade blöda på flera timmar och kunde/vågade inte äta på typ 7 h, gick omkring med yrsel och illamående. Aldrig mått så skit över en jävla utdragen tand förut. Och så ska man bli uppmuntrad av att höra:  "En tand mindre gör ju inte dig något, för du har så gott om tänder!"  Vafan..? Tack?

Haha, kanske fick jag för mycket bedövning också...^^ Efter de första 2 inspruten så typ pillade hon med en skrapa runt tanden och frågade om det gjorde ont och "jaaa" ljög jag och fick mer bedövning. Men alltså, klart som fan att man inte vill känna något OCH förra gången jag drog ut en tand hade inte ens bedövningen börjat värka så det gjorde asont och så när man var klar och fick åka tillbaka till skolan, dåå jävlar domnar det i käften! Vad är det för mening med det?!

Men ja, huvudsaken är att jag mår bättre nu och maten i magen är som grädde på moset för mig!

MEhn, så ska jag få rälsen tidigt på måndagen så det blir ingen vidare sovmorgon men som tur är slipper jag ju skola så jag ska väll inte gnälla alltför mycket.. Och den ska ut, ut, ut innan studenten så då kommer man vara snygg minsann! ;)

Vilket tråkigt ämne det blev idag men så äre nu va, deal with it!

Pösshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0