Öppet hus idag!

Efter allt arbete vi lagt ner så var det idag äntligen dags för öppet hus!


"Vi på mediaprogammet åk 07 har jobbat under temat Gemenskap och sprungit runt och fotograferat elever här på Oscarsgymnasiet. Uppgiften var att hitta folk som trivs med varandra och skildra vänskapliga samband med fotografiska stillbilder.

Vi vill visa er att vi har det jättebra tillsammans här på Oscarsgymnasiet i vår lilla grupp på sammhälle-mediaprogrammet!"














GODISKUNGEN!



Vi jobbade med utställningen till klockan 17 igår och det var hemskt jobbigt och när alla var som tröttast så kom min "sista-egergi-spurt" fram och jag hoppade på stolar och ja.. ^^ Men den energin försvann den med! höhö..


Själva öppet hus var rätt segt och jobbigt när folk inte hittade oss eller bara tittade in någon sekund och sedan gick vidare. Och så HATADE jag att alla andra jävla program körde upp lappar i ansiktet på en hela tiden när jag sprang fram o tillbaka från aulan o korr. H då det blev stressigt inför filmningen.


Aja, vadskamangöra?

Nu är man trött o seg och så har jag ont i mitt lår, varför vet jag inte.


Detta får vara allt för mig!


Byee!





Kommentarer
Postat av: eve

jag snodde lite bilder från dig. btw. jag var riktigt förvånad när jag såg att du hade en sån stor kamera! HELL YHEA! :D <3

2008-11-16 @ 15:49:07
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0