My Weekend was..

HÄRLIG! Loooov.. Skönare än jag trodde det skulle vara (eftersom jag inte såg så jättemycket fram emot det). Vill ha ett långt och skönt lov för vårterminens schema blir inte lika gutt som det vi haft nu.. Anyway, jag har varit lite slö så jag ska uppdatera lite om min helg! :)

I lördags kom syrran hem (hon bor väldigt mycket hos pöjka sin i Emsfors) och vi fotograferade varandra (julklapp till mormor, en ram med oss 3 ungar i ^^) - här är några bilder!







Blev inte så många bra bilder på mig, mest suddiga och syrran bortförklarar sig och säger: "Asså, vilken dålig systemkamera!!"  x)  Det gäller att kunna använda den rätt och det är inte alltid lätt! :P


I
går (söndag) hängde jag med syster min upp till stallet och fotograferade när hon red hestapållen Spurillen.

















Idag har jag varit i Kalmar med Tom och köpt klart julklapparna.. *Suck* Nästan iallafall, jag har pappa och brorsan kvar  >.<, får fixa det imorgon.


Ja, det var allt för denna gång.


Kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0