Nu drar mediaundervisningen igång *förhoppningsvis*!

Idag har vi haft vår första mediaproduktionslektion, men vi gjorde inte så mycket, fick se var utrustningarna var och kolla lite på kamerorna och sånt smått och gott :) Annars har dagen rullat på och imorgon är det SP-dag! :'D Som jag inte ska vara med på, utan vara hemma och äääntligen få vila bort det sista av min hemska förkylning. Det var verkligen asjobbigt att gå i skolan förra veckan trots att vi inte gjorde något ansträngande alls utan mest bara lyssnade när alla lärare babblade på om deras liv, ämnet dem håller i och så vidare... *Huvudväääärk x 1000* Panodil = Power! ;D <3 Ja, så slutade man tidigt med hehe ;D, och stötte på Matilda och Emma S på vägen till moppen så jag stannade där lite och snackade :) Gud var varmt det var ute! :O Jättehärligt! :)

Det är skillnad från nu ikväll - svinkallt :O Var nyss och hämtade Tom från träningen och höll på att frysa häcken av mig när jag körde.. BRR!! Tomtom var nöjd över träningspasset och sa att han ''äger'' och han ska få spela match igen nu på onsdag, hehe bra för honom :) Själv borde jag också börja träna något , men vad?! :O Typ sit-up's och promenera? Men jag vill inte gå själv och inte med morsan heller och Tom orkar inte -.-... Fuck. Isåfall får det bli själv! :D

O well, allt löser sig nog i sinom tid hehe :)

Kraaam på er alla som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0