Ensam!

Ja, är det en fördel eller nackdel att vara ensam? Hm ja, jag drar nog fördel av det som för det mesta alltid är omringad av mer eller mindre önskade personer ^^ MOAHAHA elak jag är. Jaa, idag har jag då jobbat trots min förkylning. Det var jobbigare än jag trodde och äckligt att städa toalettstolar -.-... Men får tacka Tom för hans hjälp :) Bara för det minns jag nu att jag glömt en toalettsits-jävel, hehe OPS! xD Tjaa, annars har jag varit med Emma S och tråkat runt lite på hennes dator annars så nu ikväll så har jag tillbringat lite tid i photoshop vilket jag kommer fortsätta med all night long ^^ Har en bild här som jag kan visa! :)



Hottie hottie :)

Är ju inte världsbäst (och det tänker jag nog inte bli! x'P) men jag lär mig liiite i alla fall :)

Och min förkylning har jag nog snorat bort tror jag! Höhö, mår bättre nu! *överglad som känner lite smak och fick choklad av mamma* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0