Gårdagens äventyr i Linköpings centrum




Igår eftermiddag fick jag promenera runt i två timmar på jakt efter någon butik som kunde skriva ut dokument. Jag äger två skrivmaskiner, men självklart fungerar ingen av dem för tillfället. Bokia svarade "Jag tror inte vi gör det" och Akademibokhandeln gjorde det inte på grund av säkerhetsskärl. Det kan jag förstå, och mannen där var snäll och gav mig förslag på vart jag kunde gå. Till slut begav jag mig till biblioteket och var tvungen att skaffa mig ett bibliotekskort (ännu ett kort i min lilla plånbok -.-) för att kunna skriva ut. Men sen äntligen så gick det!

Det är ju så att jag är arbetslös även denna sommar, trots att jag sökte ett antal jobb i mitten av januari. Även då promenerade jag runt i timmar, fast i snöblask, och detta alltså utan resultat. Så nu har jag tagit saken i egna händer och har startat mig en hemsida! ----> Lundahlfoto.se <----- Så nu vill jag att ni checkar in sidan och om ni är intresserade får ni höra av er så kan jag fota er!


bloglovin

Kommentarer
Postat av: AnnaSmyckeform

Vilken bra idé, verkligen stort lycka till med hemsidan. Hoppas du får massa bokningar :)

Svar: Ja, jag hoppas det är efterfrågat hos folk :) Tack så mycket för lyckoönskningen!
Adine

2012-06-20 @ 07:33:34
URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se
Postat av: Malin

Cykla = nytta förenat med nöje! :)

2012-06-20 @ 18:44:15
URL: http://www.malinasworld.blogg.se
Postat av: Malin

Cykla= nytta förenat med nöje.
Fin blogg du har!
Vad har du gjort idag?

Svar: Ja, det är det verkligen :D Tack så mycket! Idag har jag cyklat runt jättemycket faktiskt, hehe! Till stan och gjort ärenden, sedan till apotek och fixat åksjuktabletter till min lilla katt :) Fram och tillbaka till affärer med hehe :) Vad har du själv hittat på? :)
Adine

2012-06-20 @ 18:45:13
URL: http://www.malinasworld.blogg.se
Postat av: linnea [FOTOBLOGG]

sv: tack! :)
kram

2012-06-20 @ 23:57:46
URL: http://linneaaakesson.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har verkligen hunnit med en hel del. :)
Jag hämtade ett par vita byxor som affären hade lagt upp åt mig. Gjorde verkligen ett bra fynd i söndags. Köpte 2 par Levi's jeans + att jag lämnade in ett par byxor som dom fick sy upp. Allt kostade 1119 kr. Bara ett par Levi's jeans kostar 1000 kr. Det kallar jag att fynda!
Handlade lite mat på hemvägen, men sen gjorde jag inte så mycket. Tog det mest lugnt.

Vad händer på midsommar då? :)

Svar: Jo, men mestadels irrade jag bara runt :P Oj, ja det var fyndigt! I midsommar ska jag åka hemhem till familjen och fira. Sedan stannar jag eventuellt där några dagar extra för mamma får semester efter helgen. Men min karl får åka tillbaka - han jobbar :) Vad ska du själv göra för något på midsommar? :)
Adine

2012-06-21 @ 07:35:27
URL: http://www.malinasworld.blogg.se
Postat av: Malin

Okej, trevligt att fira midsommar tillsammans med sin familj. :)
Jag och min sambo ska fira midsommar hos mormor och hennes man. Vi sover över hos dom också. :)
Så nu sitter jag här och funderar över vad man ska ha på sig på midsommar? Vita byxor och en färgglad blus?
Vad har du för planer i sommar då?

Svar: Ja, det ska det verkligen bli :) Aha, okej vad kul! Haha, ja, den eviga frågan om vad man ska ha på sig.... Jag köpte en ny blus på MQ som var på rea (lägger upp en bild strax, där den syns lite), så den ska jag ha och 3/4 jeansshorts :) Enkelt men somrigt är bra!
I sommar... Jadu, inga planer förutom att försöka komma igång med min lilla hobbyverksamhet som fotograf :) Är tyvärr arbetslös även denna sommar (andra i rad) och jag vill inte vara lika rastlös som förra sommaren... Ska ni iväg och hitta på något kul då? :)
Adine

2012-06-21 @ 11:04:56
URL: http://www.malinasworld.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, det är den eviga fråga vad man ska ha på sig. Jag tror jag med ska ha en blus och ett par av mina Levi's jeans som jag köpte på rean. Mörkblåa jeans. Tunna och bekväma.
Demi Curve heter modellen om du vill söka på orden på Internet.
Jag tittade i din blogg på bilderna. Du är verkligen duktig på att fotografera. :)
Tråkigt att du inte har något sommarjobb, men det är kul att du har en hobbyverksamhet. Det gör att sommaren inte bli långtråkig. :)

Min sambo och jag ska på SPA dag den 5 juli och dagen efter åker vi till Göteborg. Vi ska ha lite semester tillsammans. Gå på Liseberg, shoppa, umgås, äta och dricka gott. :)
Vi ska fira vår 4 årsdag den 3 juli. Då passar vi på att åkte till Göteborg och SPA-dag. Lovely! :)

Svar: Ja, så är det ju :) Ah, det låter bra det! Det var ju jättesnygga jeans :D Och skönt att de är tunna, då slipper du bli allt för varm i dem. Hehe, vad kul! Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :) Jo, det blir småsegt i längden och jag börjar redan känna mig som en hemmafru xD Jag diskar, tvättar, viker tvätten, dammsuger och torkar... Haha^^ Precis, så jag hoppas jag får några kunder i sommar i alla fall :)

Åh, vad spännande! :D Göteborg är ju en trevlig stad, så det gör ni rätt i! Hoppas ni får det riktigt bra :) Och grattis i förskott till er <3
Adine

2012-06-21 @ 13:26:06
URL: http://www.malinasworld.blogg.se
Postat av: Malin

Tack, det kändes som jag träffade honom igår. Vart har all tid tagit vägen?
Jag håller med dig. Man känner sig som en hemmafru när man går arbetslös hemma.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra till hösten. Vill hitta en undersköterska utbildning som jag kan läsa på distans. Får se om jag får tag i en sådan utbildning.
Jag håller tummarna för dig att du får några kunder i sommar. :)
Jag längtar jätte mycket till Göteborg. Hoppas vi får bra väder. Gör semestern mycket bättre och roligare. Plus att man kan njuta och göra flera saker.

Glad midsommar!

// Malin

Svar: Visst är det så... Okej, det låter spännande! Hoppas du hittar en sådan utbildning :) Vi får hålla tummarna för varandra! Det förstår jag :) Ja, vädret gör ju mycket för semestern. Glad midsommar till dig med!
Adine

2012-06-22 @ 09:39:26
URL: http://www.malinasworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0