Äntligen fredag! ♥





En trött Adine kom nyligen hem efter en fruktansvärt stressig och arbetsfull vecka med hur många motgångar som  helst. I princip allt har bara gått fel och så fort något går bra så varar det inte länge utan att något nytt skit dyker upp. Vem sa att vi elever inte har det slitit i skolan? Och vem fan sa att tredje året är lättast?! Vem det nu var, kan han eller hon köra upp något där solen inte skiner.

Jag blev glad när jag såg att mamma hade
plockat ihop några mindre presenter då det är min namnsdag idag :) ♥

Jag höll äntligen mitt tal idag men det var inte så många som lyssnade, bara 4 andra som inte heller hade gjort det och så Emma B och läraren. Det gick riktigt jäkla bra! Det flöt på och jag rabblade saker som jag inte ens hade övat in och allt som allt blev den fyra minuter och trettio sekunder. Superbra! Frågan är nu om det är antalet personer i publiken som påverkar mig när jag håller tal.. Hur får man reda på det? Jaja, jag blev glad i alla fall! :D

Än är det inte över dock men jag orkar inte rabbla upp allt jag har, plus att ingen vill läsa det heller ;)

Jag kanske laddar upp några bilder
från dagens fotografering i studion med Emma B men först måste jag skicka bilderna till henne!

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0