Tillbaka till verkligheten






Tjabba!


Första dagen i skolan avklarad! Religionsprovet gick hyfsat bra men jag missade en del poäng på frågor som vi inte ens nämt på lektionerna om saker som inte heller står i läroboken! Simon Petrus, vem fan är det?! Jag tog reda på det och han är tydligen Sankte Per, nyckelväktaren till himlen eller något, MEN HALLÅ? Är det rätt av en lärare att säga "Läs bara sidorna så kommer det att gå bra" och man gör det men så räcker inte det till? Jaja, jag stör mig kanske lite överdrivet mycket nu, jag vet redan vad mitt betyg kommer att bli och jag borde inte klaga. Men när jag blir lärare så ska jag vara tydlig och inte komma med alltför dumma lurigheter.

Efter skolan har jag hjälpt både min bror och syster med deras läxor. Brorsans engelska och syrrans sista inlämningsuppgift i psykologin (ett ämne som jag ska börja läsa nästa vecka - VT). Sökte runt lite på skoj och hittade Webbmagistern! Det är säkert inget nytt och det är säkert jag som är efter men jag tyckte det verkade kul! :D

Ja, det var min dag det!

Hur har er dag varit? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0