Minnen ♥





Tomma rader.




Där det väl står någon form av text så händer det att bilden brevid inte har något med texten att göra. Detta bevisar att någon har varit och rivit runt bland bilderna tidigare och denna någon måste vara jag :P

Det har varit en rätt seg dag idag, jag har mestadels suttit vid datorn och scannat in bilder till min "om-man-nu-kan-kalla-det-för-en-scrapbook" (projektarbetet) och som vanligt när man sitter vid datorn så flyger timmarna iväg.

Man borde faktiskt ta och kolla i sina fotoalbum oftare än man gör för att minnas, drömma sig tillbaka och njuta. Jag älskar minnen och tycker att man ska försöka minnas så mycket man kan, så länge man kan!

I alla fall om det är värt att minnas, som syftet är med mitt projekt: Att minnas mina resor.

Nu ska jag förhöra Tom för han har prov imorgon. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0