Mina sista timmar..





.. som 18-åring är snart slut! Haha, blev ni rädda nu? ;D Rubriken blev lite skrämmande faktiskt.

Nå, vad har jag gjort i eftermiddag
? Jo, jag har varit ute och fotat lite men det var inte så kul som jag hoppades att det skulle bli. Jag ville koppla bort tankarna från allt och alla men lyckades inte så bra. Annars i eftermiddag har jag "slö-pluggat" (<-eget påhittat ord som betyder att jag pluggat, kollat på tv, pluggat och varit inne på internet samtidigt^^). Det är inte särskilt effektivt, kan jag lova!

Det är jobbigt att sova ensam!
Bara så ni vet, jag saknar min karl som alltid vänder o vrider på sig så förbannat innan han somnar så sött ♥ Jag förstår inte hur man klarar av ett distansförhållande, jag skulle verkligen inte klara det! Eve du är stark, du! Shit, jag klarar knappt tre dagar.

Nu ska jag sova, behöver all energi jag kan få inför provet imorgon.. Det känns inte så bra som jag hade velat men det löser sig nog ändå :)

God natt!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken fin blogg du har :D

2010-01-27 @ 20:33:35
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: Sophie

SV: Haha, hur ska man kunna komma ihåg en dag för 2 år sedan :P Det måste ju vara omöjligt om det inte hände något speciellt på den dagen :P



Riktigt snygg bild du hade tagit :) Och jag håller med om att det måste vara riktigt svårt att ha ett distansförhållande. Jag saknar Jeremy när han är på jobbet :D

2010-01-27 @ 23:20:17
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tusen tack :D En fantastisk dag ;D Grattis!

2010-01-27 @ 23:46:33
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Vad roligt! Tack :D Jag tycker det är så svårt med header, att se vad som ser fint ut, haha. Det är ju trots allt inte jag som ska titta på headern sen :D Kram!

2010-01-27 @ 23:51:46
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0