En hyfsat lugnt och bra dag





Hejhej!

Idag gick vi den första ordentliga dagen i skolan, med alla lektioner som schemat visar. Annars hittills har det alltid varit någon lektion som blivit inställd. På religionen fick vi reda på resultatet på provet som vi gjorde i måndags och jag klarade mvg och det blir mitt slutbetyg. Eve och Emma klarade också mvg, perfecto - grattis till oss alla! :D

Resten av dagen kände jag mig lite slö men det gjorde inget för vi hade inget direkt viktigt för oss på några av de resterande lektionerna. Skönt!

Jag hade tänkt att fota idag, det var perfekt ljus ute mitt på dagen men det blev inte av :( Får hoppas att jag kan göra det imorgon för det smälte lite idag - jo, det var några plusgrader i morse och säkert under hela dagen med och istapparna droppade från taken.

Hur har er dag varit? :)



Kommentarer
Postat av: fotojohansson

Man måste gå in med fotandet ;)

När jag fotade Emma låg jag och fick skitont i armarna för jag låg på något konstigt sätt. -Tur att jag inte fotar ute så ofta :D

2010-01-15 @ 10:52:24
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Sophie

SV: Ja, de är verkligen jättegoda! Och så enkla att göra!



Här har det också varit varmare idag. Skönt, men på samma gång vet man ju att det kommer bli så smutsigt ute med allt slask :)

2010-01-15 @ 14:53:54
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0