Cykla, jag?!





Hej alla glada och mindre glada, som Liza brukar säga :D

Idag har det inte varit någon skola för oss tredjeringare, då vi istället fått en heldag till att arbeta med våra projektarbeten. På förmiddagen hade jag min första körlektion, jag lärde mig väl inget nytt direkt förutom att bromsarna på körskolans bilar är jävligt känsliga! När jag började bromsa så kändes det som att det inte hände ett piss, så jag tryckte ned lite till och då jävlar blev det "tågbromsning" som min körlärare skrev på mitt sådant där "vad-det-nu-var"-papper med steg efter steg som man ska klara^^.  Jag bromsade alltså för hårt!

Annars var det rätt så kul, och kan ni tänka er detta: Jag cyklade till stan och hem igen! It's a miracle! Dels för att det är jobbigt, dels för att alla som ser mig cykla tycker jag cyklar fult. Hur f*n kan man "cykla fult"? Jag passar antagligen inte ihop med en cykel :P Det var inte det lättaste heller då jag höll på att ha ihjäl mig 3 gånger på de spåriga cykelvägarna. Nåja!

Nu ska jag plugga, plugga och plugga.. Skoj! :)

Hoppas ni har haft en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: FotoJohansson

Hehehe, jag skulle nog vara mer rädd för dig på vägen än på cykeln ;)



Ojoj, Tom måste lära sig något ;)



Allt är okej, förutom en jäveluisk förkylning:(Själv då?

2010-01-25 @ 20:58:09
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0