Vackra blåmes





Idag har jag varit hemma från skolan
av flera anledningar, men främst för att jag faktiskt är förkyld. Jag vaknade med täppt näsa och svullna mandlar (i halsen) som jag alltid får när jag är sjuk. Det vore konstigt om jag inte blev sjuk då brorsan är förkyld, pappa har kräksjukan, Jonas (fotoläraren) kom till jobbet förkyld och igår kände sig mamma också dålig. Alltså, denna gång kom jag inte undan! Annars har jag hållt mig frisk ovanligt länge.

Jag har fotograferat lite idag inifrån huset då, såklart.


Jag har alltid älskat fåglar
, mormor och mamma köpte fågelböcker och en kikare till mig när jag var liten så att jag kunde fördjupa mig mer. Jag tycker att alla fåglar är vackra på sitt sätt, precis som vi människor och allt annat i denna värld.

Nu ska pappa och jag hämta pizza som vi beställde för.. 40 minuter sedan! Haha, pappa fastnade i telefonen.. :P

Ha det bra ikväll!


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Hej :) du fotar rikigt snygga bilder. jag gillar också att fota, köpte en nikon D40 för tre år sedan och har varit helt galen sen dess :) Jag gillar verlkigen människor som är kreativa och konstnärliga. Jag har en blogg om min kläd och smyckestillverkning, men den är bara två dagar gammal än så länge. Titta gärna in :)

Ha det bra så länge!

Hej hej

2010-02-28 @ 17:46:21
URL: http://whyaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0