Vackert väder idag!





Det är underbart väder idag och jag ville göra min fotouppgift (fota reportagebilder) med pappa men det verkar inte bli av. Det hade varit kul att få fotografera en sprängning men det är ju för farligt.

Jag gick ut ändå och hängde upp nya talgbollar åt de stackars frusna fåglarna. Sedan tog jag mig en sväng på baksidan (som har ca 70 cm snö - Tom och jag grävde fram lite gräs och mätte på mitt ben här om dagen) för att fota lite.

Nu ska jag passa på att jobba med mitt projektarbete!



Kommentarer
Postat av: Sophie

Ser ut som en riktigt härlig vinterdag! :) Älskar vintern när det är vitt och vackert och klarblå himmel :)



SV: Ja, det är verkligen jätteroligt att få inspirationen tillbaka, men synd att man inte har tid att göra det man vill på grund av jobbet :)



Background eraser är hur bra som helst. Det borde du verkligen prova på! :)

2010-02-24 @ 22:10:03
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: pelle

Snällt att någon mer tar hand om de små birdsen ;)

2010-02-25 @ 15:30:34
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0