Tänkte att det kanske vore kul..










(klicka för att förstora!)

.. att visa mina affischer som jag gjort åt skolan för att locka fler elever att välja Oscarsgymnasiet!

Nästa vecka ska fler av mina affischer upp under temat "Gränslös kärlek" och det känns jättekul. Att få göra saker i median (fast, detta var en extra-extra uppgift) som sedan används till något istället för att göra massa hitte-på saker är ju att föredra, tycker jag! ^^ När kommer man att göra något liknande igen, liksom?

Mina nya affischer kommer jag att ladda upp på bloggen på måndag tror jag, då dem har hängts upp i skolan! Tyvärr blev det lite cp med en grej i affischerna när dem skrevs ut men ja, så är det... En del dagar måste bara allt gå fel.

Nu snart kommer dum-dumma älsklingen
som tränat 6 pass den här veckan (Sön: inline-hockey, tis: inline-hockey, ons: ishockey + styrketräning på gym, tors: inline-hockey och idag ishockey!!). Han är lite galen i hockey..

Mina sista ord får bli: äntligen fredag!



Kommentarer
Postat av: Neha

Vad roligt att det är du som gjort dom:D



Hehe-3 i norrland är typ varmt haha xD men-20 då är man nästat död..

kul:D Jag visste inte att det var domherrar haha, kan inte sånt:P

2010-02-13 @ 10:58:24
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sophie

SV: Haha, nej det är två av de som delar lägenhet med oss som är slöa ;)



Vilka fina posters! :)

2010-02-13 @ 12:28:38
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0