Skola idag trots allt..





Jag gick till skolan idag, försökte vara pepp och positiv men fick inte samma känslor tillbaka så jag blev depp också. Tänk så lätt känslor smittar av sig! Inte bara deppighet utan glädje. Jag fick se min älskling idag efter 4 hemska dagar utan honom och mådde mycket bättre! Tills slutet av dagen då jag började svettas och när jag kom hem frös jag och fick en hemsk huvudvärk så jag har nog feber fortfarande.

Ska hålla tal på tisdag och nu fick jag äntligen materialet. Känns faktiskt lite taskigt att jag som har varit sjuk ska hålla mitt tal på tisdag medan andra får hålla i slutet av nästa vecka. De får alltså sex dagar mer tid på sig och det är mycket för mig med tanke på att jag känner att jag måste satsa på mvg. Jaja, livet är aldrig rättvist.

Hoppas ni har sluppit sjukdom och elände!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch usch! Krya på dig :) Inte roligt att vara sjuk. Hoppas att talet går bra även om du inte har mkt tid på dig!



SV: Jag vet inte vad du menar med att skicka ut dem, de bor ju faktiskt i lägenheten de också :P Haha. De har bott här längre än jag har :D Men ibland har jag lust att skicka ut dem. Ikväll diskade de hälften av disken i alla fall :P

2010-02-12 @ 10:20:42
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack, det gick jättebra på intervjun :)



Hehe bra, då vet jag att jag inte ska börja kolla på Lost om det ändå bara blir snurrigt i sista avsnitten :)

2010-02-12 @ 10:42:45
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0