Mindre snö, tack!





(Bild från i fredags -inomhusfotograferingen utåt^^)

Hejhej!

Helgen har gått fort
och jag har bara tagit det lugnt med min älskling som jag ännu en gång fått leva utan i ett flertal dagar. Måste erkänna att det kändes en aning mysko när vi skulle sova i fredags, jag hade visst vant mig vid att ha sängen för mig själv! På grund av att han nu valt bort ytterligare en kurs så måste han sova hemma på måndagar också då han börjar 08.00 på tisdagar med sin tredje svetskurs..

Jag drömmer mig bort till sommaren, en klarblå himmel och varma vindar som smeker mina armar och ben medan jag åker på min älskade moped ♥ Det är faktiskt inget fel med att åka moped.

Just nu sitter jag och pluggar psykologi som vi har prov i på tisdag men det går trögt, jag känner mig seg och nu har brorsan också fått kräksjukan så jag är lite orolig över det med. Men vad-ska-man-göra?


Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: fotojohansson

ååh Psykologi A ?



Ät vitpepparkorn så kanske du klarar dig! :)

2010-02-09 @ 15:02:43
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Väldigt fin bild!

2010-02-10 @ 22:36:32
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0