Lov är inte bra för mig





(Bilden är från igår)

Dagen kom och dagen gick. Lov är verkligen inte bra för mig, jag gör knappt något om dagarna och när lovet närmar sig sitt slut inser jag hur mycket tid jag hade kunnat använda till något bättre. För sent då, vilket leder till att jag jobbar som f-n de sista dagarna. Jag äter inte ens ordentligt med mat! Usch, ge mig skola, vardag och rutiner..

På lördag ska jag m.fl. till Kalmar och förhoppningsvis ska jag få prova balklänningar. Jag har hittat en som jag vill ha, nu måste jag bara bestämma mig om jag över huvud taget ska gå.

Nä, nu ska jag kolla vidare på Navy CIS som just nu går på 3:an
.

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Neha

Snygg bild:D



Hehe var samma hos oss fast kallare^^

Hur är det med dig idag då?=)

2010-02-26 @ 00:40:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0