Vad ska jag prioritera först?





Det är inte mycket i skolan just nu, endast religionsprov, matte-inlämning och så ska jag komma på en ny logga till vårt projekt i median. Problemet för mig är att jag inte vet vad jag ska börja med först! Sätter jag mig i photoshop och försöker mig på loggan så sitter jag bara och glor, utan någon som helst idé. Likadant med matten. Jag bara stirrar på talen som om jag vore en idiot. Talen är verkligen lätta, men jag får en sådan där tanke "Var ska jag börja?" och så bara sitter jag där medan klockan går. Såhär har jag känt mig hela dagen, jag har haft hur mycket tid som helst  men ändå inte fått något gjort.

Igår rensade jag ogräs med mamma och Tom. Mormor kommer imorgon och det kan ju inte se ut som att vi bor mitt i en djungel! Anledningen till att mormor kommer på besök nu i några dagar är för att mamma fyller år på måndag. VAD SKA JAG KÖPA TILL HENNE?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0