Kort sammanfattning av de dagar jag varit "borta"





(Bild från i tisdagens fotorunda)

Hej!

Lite kort och gott om dagarna som varit:

- I torsdags framkallade vi bilder och i början gick allt som en dans, bilderna blev jättebra och jag trodde att jag förstod vad jag höll på med. MEN. Sedan hände i alla fall något oförklarligt, jag gjorde bara svarta bilder och då tappade jag lusten helt för dagen.

- Fredag, två lektioner, en för min del. Jag deppade ihop på grund av en hemsk dröm där jag gjorde slut med Tom. Det blev inte heller bättre av att han inte svarade på mina sms. Felet visade sig vara hans cp-telefon..

- Lördagen försvann, som den brukar göra, men på kvällen kollade vi på 2 filmer - Vanilla sky och Sagan om Ringen del/film 1. Vanilla sky var ganska jobbig att titta på och till slut gav Tom upp och sa "Vafan är det här för film?" Först trodde man att man fattade, men så visar det sig att man hade helt fel.^^

- Söndagen var jag ensam (dvs. utan Tom ^^) och dagen bara försvann. Det är lustigt, det börjar igen! Helgerna under skolterminerna bara.. försvinner och jag minns inget av dem xD. Det är illa men.. :
JAG GÅR INTE PÅ NÅGOT.

JO, jag övningskörde i typ 1 timma igår med - var hur länge som helst sedan sist!

Detta blir nog ett lagom inlägg, right?


Kramhej så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0