Morgonljus i ett kvällsinlägg






Hejhej!

Idag har det inte varit någon speciell dag direkt. Vi fick en (egentligen tre) fetingläxa i Fotografisk bild A som kändes sådär halvkul men man måste ju ha inspiration till det och jag har för tillfället brist på den varan. Det är som apoteket "Handsprit slut" så är jag "Inspiration slut". Nästa fredag är det dags för skolfotografering och naturkunskapsprov. Typ samtidigt. Hur ska det gå ihop?

Igår skrev jag äntligen in mig på körskolan och på torsdag drar dem igång från början med teorilektionerna så det var inte illa pinkat^^. Fick en lapp med schema för lektionerna och såg även att man kommer att få LÄXA efter varje lektion. Det kändes lite mindre kul. Det är såhär att jag är inte super-duper-mega-pepp på körkort, men jag känner ändå att jag måste börja. Jag kan hålla på i ett segare tempo, helt enkelt, i don't mind. Vad är det för fel på min moped liksom? Och även om jag tar körkort nu så kommer jag inte att ha tillgång eller användning för någon bil på flera år ändå. Sååå... Ja, det är vad jag tycker och alla tycker olika om saken.

By the way - hur svårt ska det egentligen vara att hitta andra bloggar som man vill läsa? Jag kollade in några häromdagen på "toppen" av de aktiva, men blev nästan förbannad när jag kom in på en blogg där en låt spelades: "Du är så ful". KUL BLOGG, verkligen. Nej, tack!

Det är jättesvårt, de flesta är ju såå trååkiga och alla visar och skriver om samma saker - mode och skänhetsprodukter. Intressant - not. Så om någon har tips så TIPSA GÄRNA!

Hoppas någon orkat läsa, det blev lite mycket idag men så är det när man har mycket på hjärtat!

Kramhej så länge!


Kommentarer
Postat av: eve

tyckte din bild var ritkgit fin med det gula ljuset! Jag tittade på mitt pfotoshop på datorn och fattade NADA!! HAHAH schop till schop är vist annorlunda. skit konstigt.. AJA godnat6t och tack för kommentaren ^^

2009-09-24 @ 22:27:15
Postat av: lea

wow vilken snygg bild

2009-09-25 @ 15:42:39
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0