Vad mörkt det äär!




Hejsan!
Vad mörkt det är ute! Lika mörkt och tråkigt som mina senaste inlägg ^^. Jag måste tyvärr säga att detta inlägg kommer att bli minst lika tråkigt. Haha nä, men såhär har min dag varit:

Jag kom till Nyheterna som vanligt 8.30, gjorde inget speciellt, gick till tandregleringen klockan 10.. och gud vad de spände! Slutspurten nu, bara en lite glugg kvar att täppa igen sen är Hollywood-leendet klart! ;D När jag kom tillbaka upptäckte jag att en av mina texter hade använts i tidningen - wooow.. :D Sedan fortsatte jag på den andra texten från gårdagen ett tag, så kom nyhetschefen och bad mig skriva en till! Woow. Alltså, inga stora fetingartiklar men runt 200-300 ord har texterna legat på. Så jag fick ringa runt lite och få fram lite information att använda.. Nervöst men skoj!

Vi får i princip gå hem när vi vill men jag kan inte gå om jag inte är klar. I dag gick jag runt 15-tiden så jag hade finslipat texterna, Tom väntade hungrigt på mig (alltså, han ville ha MAT) och Evelien som sa "det är lugnt, gå du!"^^. Än skulle jag inte få komma hem ändå. NÄPP. Jag hade totalglömt teorin på körskolan.. Åh, jag ville verkligen hem och att Tom skulle hoppa över sin träning för det är nämligen 1000 dagar för oss idag.. Men nej, Tom ska träna och jag sitter ensam på mitt rum och gnäller :) HAH.

I alla fall, till er som valde att inte praoa: Var har ni skallen egentligen? Samhällsprogrammet har inte APU, men när vi får APU så vill ingen ha det? VAAA? Bara Evelien och jag som har det - alltså, vi missar 2 skoldagar med lektioner.  aa#r!g&hh @'#"! Ja, typ!

TILLÄGG: Alltså, jag menade inget elakt mot er samhällselever utan tänkte mer: Varför inte välja att ha APU och komma ifrån skolans alla teoretiska ämnen för ett tag? Tre dagar kan faktiskt vara skönt även om man får spendera dagarna på ica maxi :)



Kommentarer
Postat av: lea

vi tråkiga samhällselever har inga roliga ställen att praoa på!!!! liksom what, sitta i kassan på maxi? knappast att vi skulle kunna få hänga med nån psykolog/jurist/whatever i tre ynka dagar ):

2009-10-15 @ 19:33:06
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0