Kataloger på posten!






Hejhej!

Nu har det hänt lite grejer igen.
Datorn krashade häromdagen så den har Tom fått installera om idag. Med andra ord har alla program fått installeras på nytt - de viktigaste såklart, alla utom photoshop. Så bilderna är helt ihopsatta i paint! Haha. Jag beställde hem katalogerna för typ 2 dagar sedan, kände att det är lika bra att ha egna trots att skolan har dem. Jag har även satt upp intresseanmälan på 4 olika studentlägenheter i Linköping! Så nu är det bara att se till att hålla betygen på topp, så fixar sig allt! :D Märks det på mitt sätt att skriva att jag är glad? :D



Här är en bild på en av ettorna som jag anmält mitt intresse på. Lägenheterna ligger nära och bra till skolan med så det är toppen! Så nu till den största frågan: Hur blir det med Tom och mig? Jo, för han ville gå en KY-utbildning på Etec här i stan på 2 år, sedan skulle han vara klar och kunna söka jobb. Han ville verkligen inte studera på högskola och plugga till tentor osv.. Men pooff! så har han ångrat sig! Så nu letar han utbildningar i Linköping också. Vi får se, han kanske ångrar sig igen så jag hoppas inte för mycket. Annars får vi försöka att ses på helgerna, det går trots allt en hyfsat bra tågförbildelse mellan Linköping och Kalmar så det ska nog lösa sig!


Vad ska ni göra efter gymnasiet?






Kommentarer
Postat av: sis yours

Supe o leve livat :D

2009-10-30 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0