Yesterday I was..






.. shopping in Kalmar!

Det var hur länge sedan som helst nu. Som jag shoppade alltså, och det är ganska roligt trots att jag inte slösade allt för mycket. Plagget på bilden var det enda jag köpte, det var på Bikbok och den kostade 299 kr. Love at first sight, var det verkligen! I had to have it..

Tycks? :)

TOM HANDLADE MER ÄN JAG och det är ovanligt.

När vi var nöjda med dagen
satte vi oss och väntade på bussen. Men det kom ingen buss. I 50 minuter satt vi och frös röven av oss men det kom ingen buss. På tidtabellerna stod det olika tider inomhus som utomhus och det gjorde mig galen. Efter en stund kom det fram en tjej som frågade: "Ska ni till Oskarshamn? För jag såg nu att det inte kommer någon buss förrän 17.25..." BAaahh. Jag svarade:"Helvete, nu vill jag gå och skrika på någon" men så visade det sig att det kom ett tåg 16.45 så vi åkte med det istället. Undrar hur tjejen tog sig hem..

Väl hemma deckade vi framför tv:n och tittade på filmen Änglar och Demoner igen (sett den på bio) som Tom lånade hemifrån. Det var skönt att vara hemma i värmen!


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Svar: Absolut, och det är det som är skrämmande - att det inte bara är ett enstaka fall, utan att det faktiskt händer överallt lite då och då.

2009-11-08 @ 18:40:59
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0