Torsdag igen







Hej!

Då var det torsdag igen.
Torsdagar är de längsta, tråkigaste dagarna. Lektionerna är inte tråkiga, men det blir lite jobbigt att gå "så länge som till halv fyra", vilket är tråkigt ^^.

Ja, svimmel, svammel.. Igår hände det något tråkigt, ambulanspersonal blev inblandad och jag känner att jag inte ska säga mer än så. I alla fall så störde det mig en aning under pluggandet inför religionsprovet och på provet idag kändes det inte fullt så bra som jag hade velat..

Annars idag så fick vi tillbaka vårt efterlängtade naturkunskapsprov som jag fick 2 p ifrån full pott på! Blev superglad, ett smil som snabbt torkades bort av att P (läraren) sa:"Men detta var ju bara ett VG-prov eftersom det kortades ned så pass mycket".. Yehopp, vg igen då. JAG HATAR VG - för er som inte vet det redan.

Jag har fotat lite idag, och har en del hemliga saker på gång så håll utkik!

Hej så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0