Öppet hus idag!






Jag och Tom fotade av Emma B.


Hej!

Idag var det öppet hus på gymnasiet, för de som inte visste det. Dagen började illa med att mitt alarm på mobilen ringde inte som det skulle. Jag vaknade vid 9 av att Eve smsade och skrev:"Jag ställde klockan fel! (..)". Jo, jag med. Min var inställd att ringa på vardagar så det förklarade allt^^. Så jag stressade mig till skolan, åt ingen frukost och väl där så hände inget speciellt.. Well, well..

Annars har dagen varit helt okej, det rullade på bra med inte alltför många som ville bli fotograferade. Det kunde varit jobbigare! Trots det hann inte jag att äta lunch. Jag vet vad ni tänker nu: "ditt eget fel, eget ansvar.." blabla, men nu är det så att få vet hur cp min mage har varit de senaste månaderna. Jag har haft svårt att avgöra om jag är hungrig eller inte och därav kan jag gå utan mat i flera timmar utan att märka något. Ja, och nu vill ni väl veta om jag är underviktig också. Svar nej, jag är ca 170 cm lång och väger precis under 60 kg så det är så normalt som det kan bli.

Ja, nu till något annat!


- Vi är lediga på måndag och på tisdag ska vi på teater - spännande! :D
- Jag vill få reda på hur det gick på naturkunskapsprovet (kändes hur bra som helst!)
- Jag vill.. åka till London igen!

Men framför allt just nu:
- Jag vill sova! :)

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: lea

hahahahaha jag försov mig också, av SAMMA anledning. Vaknade typ halv 11 hahahha.

2009-11-15 @ 15:54:44
URL: http://kidsister.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikade in på din blogg, super fin! Och bra skrivet! :)

2009-11-18 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0