LYCKLIG!!






Min saknade, före detta spårlöst försvunna resedagbok är nu åter funnen! NU slipper jag komma på ett nytt projektarbete! SHOHO!

Som ni ser i nedre delen av bilden.. Jag är en liten hamster som sparar på allt: Biljetter av olika slag och till och med godispapper! Jag har alltid varit sådan och är det än idag. Jag var ju i Kreta i våras.. Jag har tuggummi kvar (otuggade) i min byrålåda.. och stenar från stranden.. hehehe.. Jag vet ärligt inte varför jag spara på massa, men jag antar att det är för att jag tycker att det är viktigt och framför allt roligt med minnen!

Äntligen är den i alla fall återfunnen. Pappa och jag letade igenom HELA vinden ända bort till legot.. Utan resultat. Tom och jag vände upp och ned på mitt rum - utan resultat men det blev städat i alla fall! Haha.

Så ja.. Det är skönt! Nu måste jag däremot sätta fart med pluggandet! Jag har naturkunskapsprov imorgon nämnligen (organisk kemi).

Önska mig lycka till!


Vi höres!



Kommentarer
Postat av: Essa Plåtsson

haha nu blir jag nyfiken :P var hittade du den ? kramis

2009-11-05 @ 22:27:29
URL: http://metrobloggen.se/zecarioo
Postat av: Essa Plåtsson

haha det är ju klart att den ska ligga på ett sånt ställe :P haha vad är det för projektarbete du hade tänkt dig ?kramis

2009-11-12 @ 21:10:50
URL: http://metrobloggen.se/zecarioo
Postat av: Essa Plåtsson

nää håller med på uf företag :P det fransson är med i :)

2009-11-16 @ 20:26:26
URL: http://metrobloggen.se/zecarioo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0