Härligt med lite ljus!




Hej!

Vilken härlig dag det är idag! Solen skiner, himlen är blå.. Till skillnad från igår då det var rena rama novembervädret - mörkt och tråkigt.

Idag har har bara matte nu vid 13.10, lektionerna på förmiddagen blev inställda av olika anledningar. Så jag har plockat ut bilder till vår fotouppgift som ska vara klar imorgon - fotouppgiften som är typ det enda jag skrivit om.. Hah!

I alla fall, tänkte att jag kanske ska ladda upp bilderna här.. Men isåfall imorgon! :D

Kort update, men bättre än inget.

Hörs!


PS. Jag fick svar från Svenskt Skolfoto AB igår, och de ska skicka nya bilder till mig så fort jag returetat de andra. DS.


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Tack! :)

Jag var också till kyrkan och till mormors och morfars grav, men sen på kvällen myste jag med familjen med lite halloweenfirande.

Synd att Halloween och Alla helgons dag krockade..

2009-11-03 @ 14:35:18
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0