Vorsicht Berlin, hier komme ich!




Hej! Jag ska till Berlin i  maj med tyskagruppen! Shoho! Pepp!

Det var såhär att igår var jag helt inställd på att inte följa med (fast jag ville ju ofc..) på grund av att jag inte känner de som skulle med så bra så det skulle bli weird att dela rum med någon av dem.. Strangers scares me.. Nämen, i alla fall. Så idag kom Amanda tillbaka till skolan (hon har varit sjuk och är det lite grann fortfarande) och hon var också sugen på att åka så vi skrev upp oss på den "bindande listan"! *SUPERGLAD*


(Brandenburg Tor)

Jag ÄLSKAR att åka utomlands och möta nya kulturer, deras byggnader, människor och sådant! Jag har faktiskt velat bli reseguide en gång! Det kanske jag blir, vem vet? Liksom Egypten med alla pyramider och museét i Kairo är ett stort måste och jag vill dit igen! Jag vill också åka till Rom men det är dyrt, har jag för mig i alla fall.. Då sa mamma: "Du och Tom kan fira er smekmånad där!" Vad långt fram i tiden alla tänker hela tiden! Skrämmande. Okej, jag planerar att åka utomlands med Tom nästa år men 1 år är ju inte såå långt.. Problemet är att den lata f-n orkar inte ens skriva CV så han kan få något förbannat jobb och tjäna pengar till det! GRR! *bitchslap*

Men vad ska man göra med karlarna? Man kan ju inte göra annat än att älska dem lika mycket för vad de än gör (i de flesta fallen i alla fall). Oops, nu kom jag in på ett helt annat ämne! Lyckat!

Anyway, karlar får jag ta och skriva om någon annan gång! ;)


Auf Wiedersehen!





Kommentarer
Postat av: eve

ÅÅH" jag har varit på rohdos och det är suuuper mysigt där! lyckos!... mummel mummel

2009-03-03 @ 21:15:25
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0