Jag vill ha en egen måne







Ibland vill man bara vara ensam.



Men nu var inte så fallet
, utan jag fick bara lust att göra denna bild för skoj skull! Like it? :D


HEY, förresten!

Idag efter vår första lektion
(eng) så gick jag hemåt i klackskor på 45 minuter (=rekordfort) och gissa om jag hade ont i fötterna efteråt. Plus att jag fick skavsår på tårna! Håltimma då för er som inte vet det redan, i 2 h och 40 minuter exakt med lunchen inräknad.

Väl hemma så tog jag lite bilder och "lagade pommes" i ugn för att jag inte orkade göra annat och jagade skiten ur Mischa som vanligt :D. Haha.


"Ugn, inte stekpanna till pommesen!"

(Btw, färgerna blev lite annorlunda, but i like it!)


Hm, igår tror jag så satt mamma vid min dator och sökte på resor. Det är så att min mormors man fyller 75 år och han ville fira utomlands så då tänkte de (mamma,pappa,mormor, Ingvar som han heter) åka när vi har påsklov. Då hittade mamma en resa som var jättebillig, typ 3000 pro Kopf (per skalle), men det gällde bara om man åkte 5 personer. Alltså ville mamma att JAG skulle följa med och resan gick till... Rohdos! Om det nu blir så att det blir den resan så blir det mycket resande för mig i vår! :D Skoj skoj!!

På fysisk träning så sprang vi ute i slafset. USCH. I måndags körde vi slingan och det var snö överallt! Igår var vi på fotbollsplanen och ja, blött är det minsta man kan säga att det var.. Det var.. en j-vla sjö! Tur att jag inte ramlade och gled som vissa andra gjorde, hehe. Geggigt.

I måndags fick vi veta vårt resultat på geografi-provet och jag blev klart besviken. Jag var ett halvt poäng över vg. Jag hade kunnat få g! Då hade jag dött.. G är som ig för mig.. :\ Fy.

Men okey, jag måste ju avsluta detta inlägg positivt! Får inte vara får negativ.. Okey, jag är duktig som tränar! :D Yeah. Och jag äger på piano när jag väl övar! Yeah. Hell yeah.


Och en sista grej...


Barn, glöm inte att låsa om er! ;D


Bye! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0