Härligt vårväder!



Men hur länge håller det i sig?














Som vissa kanske märkt på mig så har jag varit väldigt trött. Trött på alla krav omkring mig, på allt hat omkring mig och alla jobbiga kommentarer man få slängda emot sig så fort man öppnar munnen. Plus att jag har sovit väldigt illa de senase 2-4 veckorna. Jag vet inte exakt hur länge jag sovit illa eftersom jag har varit och levt som en zombie med noll koll.

I alla fall.

Jag insåg igår hur nära det är till lovet, till Kretaresan och jag ser fram emot det rätt så mycket. Jag behöver vila, men kommer att sakna Tom så det skriker om det. Allvarligt, vad vore jag utan honom?
Mamma berättade igår att mormor redan har börjat att packa (hon var och hälsade på i helgen då mormor fyllde år) och att de ser fram emot resan jättemycket. Så det är kul.



Hoppas ni gillar bilderna!



Hej så länge.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar första och nästsista bilden!! :D <3<3 sov!! <3<3

2009-03-31 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0