Halloj!



TJENA, länge sedan nu!


 Jag tycker lite synd om er som kommer hit och besöker min blogg men blir besvikna av att jag inte skrivit något nu på länge. Så jag kan ju uppdatera lite om min vecka och så har jag tänkt att ta och ladda upp lite bilder med här idag men vi får se hur det blir. Men så ni vet nu, jag lever men det är kbappt ;)

I median har vi börjat med det visuella språket, det vill säga vi gör logotypes, menyer m.m. till var sitt eget café! Jag är jättenöjd med det jag har gjort och var lite väl ärlig mot Säwe när han frågade oss hur vi tog emot hans kritik. Jag sa rent ut att jag för det mesta skiter i hans kritik! Haha, men vadå.. Jag gör mitt arbete som jag tycker att det blir bra och så ska det vara! Punkt.

Här är min företagssymbol för caféet:


Kraven för en företagssymbol är bl.a.:

-Enkel
-Tydlig
- Lätt att minnas

Har jag nått de kraven? Vad tycker ni om den?



Vad har mer hänt i veckan? Jo, Emma B har tagit bort sin tandställning och det var så fiint!  ÅH, jag vill också.. >.< Tycker att det ser fett bra ut nu och vill inte ha den meeeer.

 Aja.. Annars har veckan rullat på som vanligt förutom på fredagen då Emma B och jag skulle göra vår muntliga del i engelska NP! Usch, det gick jättedåligt, jag blev så nervös och babblade om massa konstigt skit som jag sa var sant men som inte var det... Om ni fattar! ^^ Hehe, inte så lätt när man inte vet vad det handlar om kanske. Men aja! :D

Vi hade det sista(?) Ma B provet i går också (innan nationella då) och jag hoppas det gick bra! Det kändes okej, särskilt då jag lyckades lösa den sista typ mvg-uppgiften :D Får bara hoppas på att det blev rätt med, haha.

Men a, nu får det vara för denna gång. Ska ju skriva mer ikväll! MELODIFESTIVALEN IDAG JU! Inte glömma!
Ut med Ugglan och in med Nalle Puh! ;D

Ja..

Bjuder på denna extremt sexiga bild:





Hejheeej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0