Marabou Sommar!






Hej!

Idag har jag inte gjort mycket, inte igår heller, och det känns en aning jobbigt.. Jag var i alla fall på maxi och handlade med pappa o syrran då jag upptäckte marabou sommar. Jag blev lite nyfiken på den och köpte med mig en hem!

Annars denna vecka så har jag varit lite halvt orolig för mitt slutbetyg i geografi då det sista provet var grymt svårt! Men som tur var så fick jag vg i slutbetyg ändå, även vg som slutbetyg i Matematik B så det är härligt!

Snart är det lov
och Emma B:s födelsedag då ska jag troligtvis färga hennes hår som present, hehe! Sedan vecka 25 börjar jag jobba!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: ååh tack så mkt:) skulle jag kunna få din msn då? (A)

2009-06-10 @ 03:52:00
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: oj ska dom ta bort solariumen de visste ja inte:O



bra för dig att du aldrig solat ju:)

2009-06-10 @ 03:53:29
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0