Dåligt väder och dåliga uppdateringar på bloggen.






Hej!

Jag har varit lite slö med uppdateringar om mitt liv som är SÅ intressant just nu. Haha, nej, men i söndags tonade (eller vad det nu heter när det inte är permanent!) jag Emma Bs hår brunt och jag tyckte att det blev jättebra! Först blev hon rädd och tyckte det var för mörkt men det var ju bara för att det var blött för när det hade torkat verkade hon nöjd också :)

Annars så rullar jobbet på och jag trivs mer nu när jag känner personalen bättre och vet vad alla saker ska vara. Det är rätt viktigt att veta när man jobbar med disken. Allt ska ju placeras där det hör hemma när det väl är rent!

Idag jobbade jag till 18, det vill säga jag var i Grillstugan de sista 2 timmarna. Då kom Tom o Markus på besök och köpte sig var sin milkshake som jag fick göra. Annars så är det inte så mycket folk i Grillstugan om dagarna så det är ett slappt arbete jämfört med mitt! Full rulle hela dagen och jääättevarmt vid diskmaskinen.. Trots det tyckte jag konstigt nog att det var kul att jobba idag, haha ! :D Det kommer nästan alltid tyskar på besök! Skoj skoj!

På onsdag nästa vecka är det.. Jo, premiär på Happy Potter och Halvblodsprinsen! Självklart har jag bokat platser, jag är ju en liten nörd av mig. Sedan på lördagen därefter är det Sonisphere och 2 ½ år med älsklingen! :) <3



Och jag vet att ingen kommer att ha läst detta.. Eller hur? ;)

PÖZZ bye, så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0