Sista dagen i Januari ^^




You've got my heart and I've got yours.. <3




Ja, hejhej! Tjena morsning och Guten Tag på er ..

Sorry Evelien för att jag inte lägger upp fler bilder här än jag gör på bilddagboken, men nu tänkte jag ladda upp några fler bilder så får vi se om det blir bra ;)

På median igår krånglade allt som in i *PIIIP* och ljudfilerna ville inte samarbeta med varken oss eller programmet vi använder oss av. Plus att vi blev illa tvugna att spela in en del repliker igen, bl.a. mina längsta och svåraste fick jag göra om.. Jobbigt >.<  Jag hatar skånska -.-... Försök att säga "Bockarna Bruses Bro" på skånska utan att skratta.. GÖR DET!

ÅH, jag känner mig så lat. Jag har inte tagit så mycket bilder alls som jag skulle ha velat. Vet inte vad jag ska ta på, känns som om det bara blir samma saker hela tiden (Tom, katterna och blommor). Inspiration tack?

Idag fyller Matilda 18 år så jag, Tom och Emma F (+ typ 50 pers till) ska fira henne i Hjortbergets lokal fast jag har nog ingen lust att stanna länge, inte sedan igår, är grymt trött plus att jag var i Kalmar idag. Köpte dessa mjukisbyxor på New Yorker för 129 kr:



Ursäkta den slarvigt tagna bilden.



Men uhh, nu blir det snart stressigt för mig så denna sista bild får avsluta det här inlägget.



Everybody loves roses


Kramhej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0