Huaweeiii!



                                                                                    


Hej alla glada, skolan har dragit igång igen även för grundskolan (HÖHÖ) men det känns inte bra att vara tillbaka som jag trodde.. Har sovit dåligt, ätit dåligt (pga att jag var hos tandläkaren o de spände ny tråd i käften på mig igår) och allt känns bara skit. Kan det bli deppigare? Ja, det kan det.

Vi fick reda på våra nationella prov idag och jag trodde det skulle gå ganska-så-skit eftersom jag var sjuk när jag gjorde del 2 men jag fick iaf VG! *Puh var såå nervös* MEN, nu är jag ännu mer nervös inför slutbetyget! Det hänger mellan vg och mvg nu >.< men jag har ju trots allt fått mvg på alla andra prov utom på 2 då jag var ynka poäng ifrån så jag borde väl få... mvg? Eller? >.< Nervöööös..!!

Och a, jag har köpt en ny mobil.. typ Huaweeeiiii!

Mamma skjutsade hem mig vid 13, då jag slutade, så jag skulle slippa gå hem och sedan dess har jag hängt vid datorn och fotograferat o redigerat lite.






Whatever ^^

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0