Day 5, 2009

Hejhej, ja då var vi inne på den 5:e dagen av år 2009. Hur har ert år varit hittills?

Jag har säkert gjort något men minns typ inget.. Sover bort småsaker. Men jag har i alla fall skrivit på morsans läxa, deppat över att det har kommit snö igen, skaffat Facebook och drömt mardrömmar om min död osv. Jätteroooligt. Så jag tänkte berätta lite om min dröm jag hade inatt bara för att den var sådär extra konstig.

Det började med att jag åkte en karusell av något slag, fast man typ tränade på att dra upp sin egen kropp (armhäv-grejs) men så klarade jag inte det och höll på att falla över massa, vassa grantoppar nedanför men en kille tog tag i mig, men släppte! Så jag föll och spetsades av toppen på en gran. Fick den rakt genom magen. Det tog en stud innan folk såg min livlösa kropp och tog ner mig. Efter att de försökt rädda livet på mig ett tag så sa en kvinna i en mikrofon:"Hjärtat har nu slutat att slå" och så var det någon maskin med nedräkning från 11 sekunder brevid min kropp. Jag var ändå där, som en ande eller något, och gick omkring och lyssnade på vad min familj o min pojkvän sa...

Det var en skitläbbig dröm även om den kanske låter lite löjlig och jag minns inte om jag levde upp eller inte, men antagligen inte.

Don't worry, be happy. Jag tror nog ändå inte att jag kommer dö på det sättet - höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0