2 underbara år med min älskling!





Ja, nu har det gått 2 år sedan vår första kyss. Det känns helt overkligt men samtidigt underbart och trots att vi har varit med om så mycket tillsammans - bra som dåligt - så är jag fortfarande lika galet kär (om inte mer) i honom. Kanske dels för att han enligt mig är den perfekta pojkvännen som ändå vill försöka bli ännu bättre för min skull. Han får mig alltid att le och se världen ur en positiv synvinkel även när det är som jobbigast. Han ställer upp i vått och torrt och försöker att förstå sig på mig, mina känslor och mina behov. Jag kan inte göra annat än att hoppas på en fortsatt lyckad framtid med Tom, för jag vill inget hellre än att leva med honom.



Minnen <3

Dagen var relativt vanlig, vi tog det lugnt och gjorde inget speciellt. På kvällen gick vi ut och åt på Aidi's eftersom Akropolis har fått nya ägare (o inte severar samma mat som de förra ägarna). Vi åt fläskfilé med husets bearneisesås och pommes - MUMS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0