Uppdate! Back to school.





Hejhej!

Jag inleder detta inlägg med en bild! Det händer inte så jätteofta att jag gör det så nu får jag också äntligen chansen att använda mig utav denna bild på en fin blomma (vars namn ingen inte vet - höhö) som fanns i en utav alla mina 18-års buketter. Älskar bilden, trots att jag kanske redigerat den för mycket. Eller? Nej, den är perfekt *grr*. Lite fantasy.. Men nej, nu ska vi inte ha bildanalys!

Back to shool, ja nu var lovet slut - tut. Dagen gick rätt fort men ändå inte, som alltid, vi skulle ut och springa idag på Fysisk Träning men vi slapp det pga (tack vare) snön så vi fick rita muskler och ha styrketräning istället. Mediakommunikationslektionen (långt det blev ^^ ) idag var roligare än den brukar vara då vi diskuterade saker som för det mesta inte hade med läxan att göra! :D Skoj skoj!

Sedan blev det mer läxa i tyskan, på geografin hände inte mycket och sist hade vi svenska. Vi fick tillbaka våra prov och gissa vad? Jag har gjort det igen. Jag har gått och fått TVÅ poäng ifrån mvg. Igen.  Är man inte duktig? IGEN! Skrev och berättade för mamma och fick svaret: "Du är kanonduktig! Tänk så!" HUR då?! Det känns bara för ledsamt :( Så jag är lite depp och blir ännu mera depp på att det är måndag och pappa lagar alltid plättar då. Blä-hä-häää..

Menmen, en kul grej är att jag har köpt en sån där lys-diod-sak som var poppis på 80-talet! "Finns inte att köpa mer" trodde jag och Eve när vi pratade om det innan lovet någon gång. Men de finns för bara 30 kronor på Lidl, så ni vet! ;D



Det får vara allt för idag.

Bye! :D


Kommentarer
Postat av: eve

HAHAH VA!??! snackade vi om det?? ! XD shit minns inte jag! :P Jaha... vad kostade den då?! GE MIG!!! <3

2009-02-24 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0