Några av dagens bilder!









Samma (nästan exakt) motiv, olika fokus.

Idag på fotolektionen gick jag ut och fotade lite
snö med mera (utan jacka!). Tänkte att det kunde vara smart eftersom det nästan alltid är bäcksvart när man själv kommer hem efter skolan! Jag gillar mest att fota snö när himlen är blå och ljuset är "normalt", det är bara jobbigt med alla mörka och tråkiga moln.

Efter skolan fick jag hem, en härlig promenad på en timme fylld med friska iskalla vindar från alla håll. Lovely.

Men visst, jag behöver faktiskt röra lite på fläsket!

På fredag är det avslutning med start 8.25 (!! vi har vanligtvis sovmorgon på fredagar till 11 !!) då vi i två timmar ska leka lekar.. Funderar på att.. skolka.. Känner verkligen att jag behöver lov NU. Är så trött på allt som har med skolan att göra.

Aja, hoppas alla haft en bra onsdag :)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, varför är man så jäkla seg egentligen med julhandlandet? :) fast du kanske tycker som mig att det är trist att gå runt och leta, mycket roligare att ge presenten ju:) Lycka till med ditt också, kram!

2009-12-17 @ 12:38:44
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Inez

Vill också fota snö, men hinner aldrig förrän efterskolan. Och då är det ju mörkt... :(

Så dom få bilder jag får blir brusiga om jag inte tar blixt (som jag inte gillar)! :S

Lyllo dig som har fotolektioner du kan gå ut och fota på...



Sv: För att vara så ung? Hm. Tack i alla fall :P

Jag började fotografera ungefär när jag började blogga. Då började jag läsa fotobloggar och ville också lära mig fota sådär fint xD

2009-12-17 @ 18:44:03
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0