Tisdag 09.08.04


TJaahh!


Idag vaknade jag av att vår yngsta katt, Mischa, låg på min mage och klöste (bäddade) på mig. Jag kände direkt att det skulle bli en jobbig dag, allergin för det okända hade dragit igång, jag var täppt i näsan och nös något förskräckligt. Jag har varit orolig för om det är katter jag inte tål, men kommit på andra tankar då jag tidigare bara reagerat på utekatten och att det kan vara något han "släpat in". OCH, Mischa har ju faktiskt varit utbunden flera gånger denna vecka så.. Ja, det är jobbigt att inte veta vad jag inte tål.. Vill ju inte leva utan katter! Älskar dem.

Efter jobbet idag åkte Tom och jag o fettade oss på Tre Vänner, det var gott som f-n! :D Sedan har vi bara legat och degat framför tv:n och kollat på Animal Cops Houston. SJUKT, hur människor kan behandla sina djur och sedan ha mage nog att försvara sig mot anklagelserna. Skicka packet i fängelse!

 På tal om U.S.A. så kanske vi ska åka dit någon gång i februari då pappa fyller 50 år. Vart vet jag inte, det är nog inte bestämt. Det kan nog bli ganska kul, men ser inte fram emot det så mycket pga att jag kommer missa en del i skolan.. För om vi åker, så blir det inte bara en vecka.. Och såklart kommer jag att dö utan Tom i min närhet..<//3 DYRT som fan var det med, ca 80 000 kr för 5 personer i en vecka, sa mamma.

Jaja, jag skriver kanske imorgon med, får se.. De inlägg jag gjort hittills tycker jag räknas som två, Eve! Eller huuuur? ;)

Kramhej allihop!





Kommentarer
Postat av: Eve

Okej okej ADine.. You get a free day! ^^ KRAM!

2009-08-05 @ 11:10:25
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0