Marknad i Hultsfred





Proppfullt med folk och konstigt skiftande väder - det är marknad det!


Tinge-linge ling nu tåget går ut i vida världen...


Tom hittade ett plektrum - tyvärr inte Metallicas som han hoppades utan det var Lars Winnerbecks.


Nice view, älskar den sjön.


Då det var soligt och inte regnade passade vi på att fotografera lite.


BTW, jag har bara tagit 5 bilder med den analoga kameran hittills och det är ju inte så bra. Jag måste ju vara klar till onsdag annars är det ju pinsamt. Hoppas jag kan fota något i morgon, men just nu känns mitt huvud helt tomt på inspiration. Några tips? Vad ska jag ta kort på??



Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: jaha okej:P jo jag vet den e billigast på willys och där kostar den lixom 44 kr:O hehe men den är verkligen sjukt god..

2009-08-30 @ 13:59:22
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: eve

jooo jag är uppe i 22 bilder :D ^^ mohahaha

2009-08-30 @ 21:01:15
Postat av: Anna

Svar: Jag är verkligen, verkligen, verkligen inte van vid att arbeta med människor som inte har en susning om vad koldioxid är. Och lärde inte vi oss i lågstadiet att man ska vara tyst när läraren pratar?

2009-09-01 @ 21:33:15
URL: http://eksfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0