Måndag igen!




Hejsan!

 Måndag igen, vilket betyder jobb, jobb o jobb för min del! Idag har det varit en lugn och skön måndag med lagom mycket folk. Åh, tänk om det kunde vara så resten av de 2 veckor jag har kvar?

"När man inte har något att göra så får man det", brukar mamma säga och det är så sant. Jag hade (ovanligt nog) god tid på mig att göra rent golven och diskmaskinerna och vad händer när jag blir klar? JO, översvämning orsakad av att ett rör till ena diskmaskinen, som används för tömning av allt vatten, bestämmer sig för att hoppa UR! Brände mig fint på vattnet när jag skulle trycka upp röret igen. Så fick jag ju såklart städa om golvet. Jag som trodde att jag skulle få en bra dag, hah..

I alla fall.

Jag var nyligen ute och fotograferat lite i trädgården. Alltid kul, men det blir inte av så ofta. Här kommer lite bilder!
















Kommentarer
Postat av: eve

Myyyys på bilderna!!! ^^

2009-08-04 @ 14:28:57
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0