Inga fåglar, bara flygplan





HEj!

Idag har jag varit på stan med mamma och Tom. Vi var och hämtade ut Kreta-bilderna på Görans - bättre sent än aldrig? Så idag har jag satt de i albumet men alla fick inte plats.. Mamma köpte blommor och Tom köpte byxor på Intersport som han ska ha när han tränar inlinehockey. Jag köpte balsam! Haha, spännande?

Efter det korta stadsbesöket åkte vi hem igen. Tom och jag letade upp badminton-grejerna och körde lite med Mischa mellan oss med ögonen hårt fästa på bollen. Hon var så söt!

Sedan gjorde jag ett nytt försök med att hitta fåglar att fotografera men jag hittade bara ett flygplan. Så det får duga så länge!

Jag har även andra bilder och de kommer här:



SötMischa.



Grannens vägg o blommor.



Tänk-om-jag-kunde-vara-seriös?





TTYL!



Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna är fantastiska ! (inq. dem på dig!! ) ^^ (och dem i inlägget som kommer efter detta! ^^ ) vi får ta en fotopromenad när jag är hejmma igen"

2009-08-09 @ 18:18:42
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0