Härlig start på veckan!





Älskligen min! <3 (Bild från tidigare i år)

Hejsan allihop!

Dagen började som sagt med matematik c och jag tror att det kommer att bli ganska bra.. Trots att jag inte var så förtjust i att vi ska visa våra kunskaper i grupparbeten (räkna tal ihop o lämna in), men man fick göra själv med så det är nog något jag ska satsa på.

Efter det hade vi religion med ingen mindre än.. Michael! Shoho! :D Vi ska även ha honom i psykologi o filosofi i vår, moahahahaha.. TOPPEN!

Sista lektionen för dagen var mediakommunikation, då Säwe berättade att vi fått tillbaka 5 av de stulna macarna (datorerna) - fast de var i väldigt dåligt skick så han önskar att skolan ska köpa helt nya inom en snar framtid. De är trots allt 3 år gamla och började bli sega, så det hade behövts nya ändå.
Yes, sedan ändrade vi lite på schemat med så tisdagslektionen blir längre o denna på måndagen kortare.. Inget intressant med det! :D

Jag och Tom har varit superduktiga idag! Så det så!
 Vi gick till Kristinebergsslingan (ca 3km), sprang 2 varv på lilla slingan (ca 2 km) och gick hem igen (ca 3 km). Det var ashärligt, jag hade precis kommit igång och jag ville springa mer men då blev Tom så trött ^^ Det var lite för varmt ute men annars helt okej. Och vi ska göra om det igen! Två gånger i veckan nu framöver! Nästa gång ska vi såklart köra lite senare på dygnet..

Shoflöjt, ja, det får nog räcka!

Bye!



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha Gamlebys datorer är minst sagt gamla. Gamla 98! Fast en del har typ lite senare årtal.

2009-08-25 @ 13:42:36
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

söta bilder:)

2009-08-26 @ 15:00:17
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0