Härlig söndag!






Hej!

Idag hann jag inte kliva ur sängen förrän Tom var borta, så jag följde med pappa och syrran till Vasslö i Kalmar för att hämta hem Spurillen. Hon har varit där och de har försökt att få henne gravid nu för 5:e gången, fasiken att det bara ska gå dåligt! Medan jag väntade på att de skulle gå ut i hagen så roade jag mig med att fotografera kattungarna som fanns där. Grymt söta! Så lite bilder kommer det idag i alla fall.

Härligt väder är det nu med, men det blev lite för varmt för oss i bilen. Plus att pappas AC krånglade så det var riktigt vaaarmt..!

Annars leker livet ganska bra för mig, det är lugnt och skönt.

Här kommer några fler bilder:



Kattungarnas mamma










Kattgalet inlägg, men så är det ibland!

Kramhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0