Klippning 17.15!



HEY!



Höhö, så vem vill stå utanför fönstret och kika in då? ;D

Surt för er så har inte jag tänkt att berätta vart jag klipper mig någonstans. Moahahah! Men det hade varit värre om jag skulle färga och ha massa folié i håret - hah!

Det är i alla fall äntligen på tiden att det blir gjort, mitt hår är så slitet i topparna nu att det gör mig galen! Plus att det är snart 5 månader sedan sist! Hemskt vad tiden går fort, och snart är det sommarlov med! Jag är så trött på vissa lärare nu att lilla oskyldiga jag till och med har skolkat lite då och då.. HRM HRM. Inte bra alls. Tur att det är påsklov nu på fredag så man kan vila upp sig lite i alla fall (Kretaaahh).

Säger jag "i alla fall" för ofta? Jag har tänkt lite på det.. Säg till isåfall! :D

Idag, typ för ca 40 minuter sedan, kom Lea fram med ett fotografi som hon tog på mig och Tom för flera veckor sedan och sa: "Jag tänkte att du kanske ville ha det.." Jag blev asglad och kramade henne och när jag kom hem så scannade jag in det i datorn direkt och här är det:





I love it!





Annars har starten på denna vecka varit riktigt tråkig. Jag kom på morgonen och skulle ha fysisk träning men kände att jag mådde illa, hade jätteont i magen, så jag åkte hem igen. Väl hemma så gick det över rätt så fort, så det var skönt och jag hade hål till 13.05 då en av mina 2 lektioner för dagen började så jag läste lite i svenskaboken (Candide av Voltaire).


Men nu ska jag sätta fart med geografin!




Pusshej!




Kommentarer
Postat av: lea

haha han ser så arg ut, men du ser bara sötinuti ut :D

2009-04-06 @ 16:31:14
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0