Onsdag redan!

Veckorna flyger förbi samtidigt som man har så kul i skolan! I alla fall för det mesta.. ^^ Och jag menar det! :O Man kan nästan inte tro sina söta små fladder-flapps-öron! Det värsta av allt är att jag nästan VILL ha mer lektioner också och inte sluta så tidigt.. Hmmm? Något är fel.. Men det blir ju ändring till våren då vi ska ha induviduella valen ofc!!

Anyway, igår fick vi en läxa av Stefan (MDPR-läraren) att vi skulle ta 3 bilder, en poesibild, en prosabild och en faktabild. Låter det enkelt eller? Pff, men det var det inte.. Typ alla 3 kategorierna hör mer eller mindre ihop så det var jobbigt att skilja dem åt när man tog bilderna men det är ju vad jag tycker! Man lär sig nog att urskilja dem med tiden - i hope. O well, tänkte ladda upp mina superheta bilder x).. Så här kommer dem!



Min Poesibild




Min faktabild^^




Till sist min prosabild! :) grr.. <3




De sista minuterna av medialektionen ägnade Evelien och jag oss åt att dampa! ^^ .. Askul! xD





Heta ;)



 Hehe. Oh well, nu ska jag titta på gossip girl och sedan sussa gott i min säng! :)








/ XOXO Adine
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0