Tisdag 7/10..

Heeey..



Idag fick vi tillbaka våra geografiprov som vi gjorde i fredags, och jag var 2 ynka poäng från mvg och det stör mig något så fruktansvärt! Och Emma B var 1 poäng ifrån så vi gick och var lite småsura bägge två där efteråt ^^... Idrotten, ja. Jag hade glömt kläder - klant som jag är - jag hade packat i sista sekund men tog inte med mig väskan utan bara pärmen -.-... SÅ BRA DÅ att jag ska (kanske?) läsa stresshantering snart, kanske hjälper det mig.. Jag glömmer visst saker när jag är stressad, och så blir jag arg med.. och ja..

På tyskan idag såg vi vidare på filmen ''Der Untergang'' som vi började se igår.. och lite innan så snackade jag lite med Amanda och så sa hon nånting och sen:'' ...vad det nu är för dag idag..'' Jag: '' Det är tiiisdag! :D '' Hehe, tycker synd om alla stackars NV:are som knappt vet vilken dag det är! De har så mycket annat att tänka på.. Fan, jag kanske skulle valt NV? Fast jag skulle kanske bryta ihop.. Men vi läser typ inga ämnen alls, och de har.. alla som finns? Ojj, vad geekig jag låter men det är faktiskt rätt trisst i skolan nu.  Vi har haft 2 prov hitills och ska ha 2 till inom 2 veckor, men hello? Jag vill ha meer, inte mycket men .. Liiiiite mer i alla fall! :D You know what I'm saying?


Och Töhntigaste töhnt-klassen lever vidare! Jag talar självklart om TE07B (Toms klass). En särskild dum jävel där som hakar upp sig på småsaker och inte har något bättre för sig än att hacka på folk (mig) för att kunna må bra, dvs. njuta av att få andra att känna sig dåliga. Och (det blir dummare) heeela klassen gör som han! GOSH, grupptryck till max. Ledaren och flocken.. -.- Jaja, jag skrev ett par visdomsord till den och får se imorgon hur han reagerar. Det kommer bli kul -.-....

FOTOGRAFERING imorgon med! Det kan ju bli kul det med.. Mycket att se fram emot!



That's all for today!



Byeee...







/Xoxo Adine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0